Alle stillinger

Salgskoordinator

Motiveres du af at arbejde tæt på salget og være en vigtig støtte for vores eksterne sælgere? I denne rolle bliver du salgsbackup og får en central funktion i at sikre, at salgsprocessen glider effektivt – både over for kunder og leverandører.De opgaver, som overdrages fra vores eksterne sælgere, kan spænde fra simple forespørgsler til mindre projekter. Uanset opgavens omfang er det vigtigt, at du drives af at få tingene i mål – grundigt og effektivt. Du trives i rollen som tovholder og sikrer, at alle led i processen bliver samlet op og fulgt til dørs.
Timer: Fuldtid
Tiltrædelse: August
Arbejdssted: Skanderborg

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!

  • Du er naturligt meget detaljeorienteret, og du har ”orden i penalhuset”. Du er god med struktur og detaljer, ikke fordi du skal, men fordi du ikke selv kan lade være.
  • Du har et naturligt godt overblik, og det har altid føltes nemt for dig at planlægge og prioritere. At hjælpe andre med overblik og fremdrift, giver dig ro i sindet og energi.
  • Du får energi af at krydse ting af din to-do liste, og der er nærmest ingen bedre følelse, end at nå de mål, du har sat. Du værdsætter kollegaer der også sætter skub i tingene. Følelsen af fremdrift og effektivitet er højt værdsat hos dig, og du bryder dig ikke om at spilde din tid.
  • Du er pragmatisk og utålmodig af natur. Du finder forløsning når et problem forsvinder, fordi du evnede at finde en effektiv løsning. Du synes det er lige så fedt at identificere en problemstilling, som det er at løse den.
  • Når du har lavet en aftale, tager du 100% ansvar for den. Du føler et stort ejerskab over dine forpligtelser. Du går meget op i ordentlighed, og du har derfor høje forventninger til både dig selv og andre, når det handler om at gøre tingene efter bogen og på en fair måde.
  • Du har let til smil og latter, og det smitter af på andre. Dit positive sind skaber en større tro hos andre, på at tingene nok skal gå. Du har ofte nemt ved at finde den positive vinkel

Dine ansvarsområder vil være:

  • Support af eksterne sælgere, herunder:
    • Koordinering og ekspedition af eksterne sælgeres mails
    • Forberedelse og opfølgning på kundebesøg
    • Udarbejde prislister og lageraftaler
    • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på specialforespørgsler og standardkomponenter
  • Forhandling med leverandører.
  • Ledelse af projekter – intern som såvel ekstern koordinering
  • Generel koordinering af interne møder, herunder forberedelse og dokumentation, f.eks. i form af opsummering og next steps.
  • Arbejde i CRM og ERP systemer, og fokus på optimering af processer heri.

Hvad vi forventer af dig:

  • Du kan tale, læse og skrive dansk og engelsk på professionelt niveau.
  • Der er intet krav om specifikke uddannelser, dit mindset og din attitude beskrevet øverst i opslaget er vigtigst.
  • Dog ser vi gerne, at du har noget praktisk erfaring med koordineringsarbejde. Gerne som aktør mellem flere parter, hvor du også har udvist selvstændighed, fordi du har haft beføjelserne til at træffe beslutninger, og ikke kun været en reaktiv spiller. Du nyder at tage styring og sætte gang i tingene.
  • Vi ser gerne at du naturligt er god på skrift, da størstedel af de opgaver du skal løse, kræver skriftlig kommunikation med flere aktører.

Om JO Hydraulics og teamkulturen

JO Hydraulics er en familieejet handelsvirksomhed med passion for maskiner og tekniske løsninger. Vi leverer hydraulik- og centralsmøringskomponenter til brancher, hvor driftssikkerhed er altafgørende – herunder lastvognsopbyggere, landbrug, entreprenører og underleverandører til vindmølleindustrien.

Vores primære marked er Danmark, og vi har både muskler og mindset til at levere hurtigt og præcist. Med fire udekørende montører installerer vi centralsmøringsanlæg direkte hos kunderne, og på vores eget værksted står vi for mindre produktion og tilpasninger.

Hos JO Hydraulics er vi teamplayers i ordets bedste forstand. Vi lægger vægt på at støtte og udvikle hinanden, bruge vores individuelle styrker aktivt og løfte i flok, når det gælder. Vi hilser altid på hinanden, når vi møder ind om morgenen – fordi vi faktisk kan lide hinanden og sætter pris på det gode kollegaskab.

I pauserne er der liv og energi i fællesområdet, hvor bordtennis, bordfodbold og dart skaber både konkurrence og fællesskab over en kop kaffe.

Mange af os deltager i de arrangementer, der jævnligt holdes efter arbejdstid – og vi søger en kollega, der har lyst til at være en aktiv del af fællesskabet, både i og uden for arbejdet.

Hvad vi tilbyder

  • Frihed under ansvar (den slags hvor vi faktisk mener det)
  • Et arbejdsmiljø hvor ledelse handler om at se og bruge styrken i vores forskelligheder – hvor opgaverne lander dér, hvor både kompetencer og motivation er størst. Her ved alle, hvilken rolle de spiller på holdet, så vi kan præstere på højt niveau og skabe stærke resultater sammen.

Test i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talenttest. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til testen.

I testen handler det ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om at afdække hvorvidt din naturlige adfærd og styrker matcher den kontekst du skal arbejde i.

Kan du genkende dig selv i opslaget? Så ser vi frem til at høre fra dig!

Spørgsmål

Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

Rasmus Schelde-Bollin
Recruitment & Talent Specialist, TalentX
Tlf: 40734627
Mail: rasmus@talentx.dk

Søg stillingen

For at komme i betragtning til stillingen, skal du bare udfylde formularen herunder. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

"*" indikerer påkrævede felter

Hvad er dit fulde navn?*
Slip fil her eller
Maks. filstørrelse: 512 MB.

    TalentX er dataansvarlig for de oplysninger, du indsender gennem Gravity Form. Du accepterer, at vi registrerer og indsamler dine personlige oplysninger samt andet materiale i forbindelse med din ansøgningsproces. Vi kan dele dine oplysninger med vores medarbejdere, som er involveret i rekrutteringen, og tredjepart. Vi opbevarer dine oplysninger i op til 2 år. Når du indsender din ansøgning, accepterer og bekræfter du; at du har læst og enig i overstående, og at du giver samtykke af egen fri vilje til at vi må indsamle dine oplysninger.

    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Andre stillinger

    Bygningskonstruktør

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Vi venter gerne på den rette kandidat
    Arbejdssted: Valby, København

    Human Resources Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Odense (Hjallese)

    Finance Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Odense (Hjallese)

    Account Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Aarhus

    Paid Social Specialist

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Lystrup, Aarhus

    Byggeteknisk Rådgiver

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Kontor: Herlev

    Application Engineer

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Aalborg

    Copywriter med viden om heste- og rideudstyr

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Haderslev

    Senior Account Executive

    Hours: Full time
    When to start: As soon as possible
    Location: Norway (hybrid/remote work)
    cross