Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!
- Du nyder at hjælpe og dygtiggøre andre. Du ser nemt andres potentiale, og du får energi af at hjælpe dem med at forløse det. Når et team lykkes sammen, er du meget motiveret.
- Du elsker at sætte ting i system. At skabe og følge en proces, giver dig ro og klarhed. Du finder glæde i orden og når der er godt styr på detaljen. Andre vil beskrive dig som meget grundig og struktureret.
- Du har nemt ved at planlægge og prioritere, fordi du bl.a. har et naturligt godt overblik. Derfor finder du det også nemt at hjælpe andre med planlægning og overblik.
- Du får meget energi af at sætte et mål og nå det. At arbejde med målrettede kollegaer motiverer dig, fordi de deler samme drive som dig, i at være effektive.
- Du trives bedst de steder, hvor energien og stemningen er god. Det gode humør bringer du selv med dig, og du motiveres af kollegaer der bidrager til den gode stemning.
- Når du har lavet en aftale, tager du 100% ansvar for den. Du føler et stort ejerskab over dine forpligtelser, da du ikke bryder dig om uforløste ting. Du forventer meget af dig selv og andre.
- Du kan hurtigt forholde dig til ny viden, og hvad den betyder. Du er nysgerrig, og hurtig til at lære nyt og sætte det i brug. Du finder glæde i vidensdeling og sparring med andre.
Dine ansvarsområder vil være:
Du bliver ansvarlig for at opbygge en ny type bogholderiservice, hvor struktur, ensartede setups og datadrevet rapportering er i fokus – ikke klassisk "kundetilpasset" bogholderi.
Dine opgaver inkluderer:
- Opbygge og dokumentere en skalerbar og ensartet proces for økonomiservice baseret på samme setup for alle kunder (systemer, arbejdsgange, rapporteringsform).
- Varetage økonomi for en fast kundeportefølje – med fokus på at skabe værdi og indsigter, ikke blot regnskab.
- Bogholderiopgaver fra kreditor/debitor til klargøring af måneds- og årsluk for vores kunder.
- Klargøring af månedlige rapporter, der oversætter økonomiske data til konkrete anbefalinger, der hjælper håndværkeren med at træffe beslutninger.
- Træne og motivere kommende teammedlemmer, så processer og mindset skalerer.
- Løbende optimere og justere processerne med afsæt i kundefeedback og interne mål.
Hvad vi forventer af dig:
- Du har erfaring inden for bogholderi og revision (inkl. lønkørsel). Som minimum kan du levere et færdigt måneds- og årsregnskab til revisor.
- Du har gerne en HD 2 eller lign. regnskabsmæssig uddannelse.
- Optimalt set har du erfaring fra outsourcede bogholderier, og du kender derfor til de processer der kræves for at bygge et fornuftigt setup.
- Du har meget gerne erfaring som leder, og du trives godt med det ansvar.
- Du taler og skriver professionelt dansk.
Om Apacta og teamkulturen
“For håndværkeren starter det hele med en drøm
Drømmen om at skabe noget, man er stolt af. Om at være sin egen chef. Men drømmen om at starte en håndværksvirksomhed kræver mod – og alt for ofte ender den i konkurs. Hos Apacta er vi sat i verden for at ændre det.
Vi arbejder hver dag på at skabe struktur, indsigt og værktøjer, der giver passionerede mennesker forudsætningerne for at lykkes. Vores vision er klar:
Ingen håndværksvirksomhed, der bruger vores strukturer, indsigter og værktøjer, går konkurs fra 2035.”
Apacta blev grundlagt i 2011, og har siden opbygget solid erfaring med at udvikle digitale løsninger til små- og mellemstore håndværksvirksomheder.
Vi er et team af cirka 25 dedikerede medarbejdere, hvoraf omkring 20 holder til på vores hovedkontor i Aalborg. Resten arbejder remote fra Bulgarien samt forskellige steder i landet – noget vi ser som en styrke, der giver fleksibilitet og adgang til de bedste talenter, uanset hvor de bor.
Kulturen hos os er en god blanding af en morgenhilsen ved kaffemaskinen, og et fælles drive om at levere service fra den øverste skuffe. Vi er både sociale og hårdtarbejdende, fordi vi mener man godt kan have det sjovt, imens man leverer 100%.
Vil du lære os bedre at kende? Så følg med på LinkedIn, hvor vi deler indblik i hverdagen hos Apacta. Du kan også læse mere om vores løsninger på vores hjemmeside.
Profilering i rekrutteringsprocessen
I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.
Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst du skal arbejde i, her hos os. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet.
Kan du genkende dig selv i opslaget?
Så ser vi frem til at høre fra dig!
Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:
Rasmus Schelde-Bollin
Recruitment & Talent Specialist
TalentX
Tlf: 4073 4627
Mail: rasmus@talentx.dk