Alle stillinger

M&A Director søges til MKM Corporate Finance

Er du den, der skaber overblik, når du styrer flere projekter ad gangen med komplekse processer, og er du ofte et skridt foran andre? Kan du se dig selv drive en M&A-proces fra første dialog til closing og samtidig sikre retning og momentum?

Så er det dig, vi leder efter!

MKM Corporate Finance søger en M&A Director, der tænker strategisk, holder overblikket og sikrer fremdrift. En profil, der kan omsætte komplekse scenarier til klare anbefalinger for virksomhedsejere, og samtidig præsentere den kommercielle fortælling, så købere forstår virksomhedens position og potentiale.
Timer: Fuldtid
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Aalborg

Hvis du kan genkende dette, så er det dig, vi leder efter!

  • Du elsker mål, og når du har klaret ét, går du straks videre på listen efter det næste – og så det næste. Du motiveres af fremdrift og af at skabe resultater.
  • Du har et naturligt stærkt overblik. Du prioriterer benhårdt, koordinerer mennesker og opgaver og sikrer, at processerne glider, og at de rigtige ting sker i den rigtige rækkefølge.
  • Du tænker fremad og afspiller flere scenarier i hovedet for at vælge den bedste handlingsplan. Du er god til at forudse mål og forhindringer.
  • Du er en skarp formidler, og det føles nemt for dig at forklare ting for andre. Du gør det komplekse mere simpelt, og får andre til at forstå hvad der foregår.
  • Du finder tal, regning og analyse let. Selv når der er meget data, og den er kompleks, har du styr på tingene. Du kan finde den røde tråd i store mængder data.
  • Du skaber hurtigt tillid og stærke relationer, fordi du er oprigtigt engageret i menneskerne bag virksomhederne. Du er typen, man hurtigt læner sig op ad i beslutningsprocessen.
  • Når du har lavet en aftale, tager du 100% ansvar for den. Du føler et følelsesmæssigt ansvar for at følge den til dørs, da du føler, at dit gode ry afhænger af det.

Dine ansvarsområder vil være:

  • Drive M&A-processer fra første dialog til closing og være den gennemgående projektleder, der sikrer fremdrift, klarhed og retning.
  • Være primær sparringspartner for ejerledere, hvor du rammesætter scenarier, tydeliggør muligheder og hjælper dem til sikre beslutninger.
  • Rammesætte den kommercielle fortælling og præsentere casen, så købere forstår virksomhedens strategiske position og potentiale.
  • Håndtere køberdialogen og sikre professionel kommunikation gennem hele processen.
  • Projektlede et team af associates og analysts på den enkelte M&A-case og kvalitetssikre leverancer og materiale, herunder gennemgang af analyser og salgsprospekter, så alt står skarpt.

Hvad vi forventer af dig:

  • Din nuværende titel er underordnet, så længe du har minimum 3–5 års erfaring med at indgå i M&A-processer. Herunder projektstyring, kundedialog, strukturerede salgsprocesser og transaktionsforløb.
  • Du kan arbejde selvstændigt i rollen som projektleder og har erfaring med at koordinere opgaver og processer på tværs af interessenter.
  • Du har stærke analytiske færdigheder med solid forståelse for regnskaber, rapportering og budgettering, og du kan udføre finansielle og strategiske analyser af virksomheder, sektorer og køberfelter.
  • Du har en relevant økonomisk uddannelse (på kandidatniveau).
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

 

Om MKM Corporate Finance og teamkulturen

MKM er et ambitiøst corporate finance-hus, der rådgiver virksomheder i primært Nord-, Midt- og Vestjylland inden for Mergers & Acquisitions og Debt Advisory, hvor din rolle vil være i M&A-teamet.

 

Vi arbejder målrettet med strukturerede M&A-processer, hvor koordinering, præcision og strategisk forståelse er afgørende. Vi omsætter komplekse scenarier til klar rådgivning og skaber tryghed for ejerledere, der står over for beslutningen om at sælge deres virksomhed.

 

Som en del af et mindre, men voksende, team får du hurtigt ansvar og indflydelse på både projekter og retning. Kulturen er uformel, ordentlig og samarbejdsorienteret; vi deler viden, spiller hinanden bedre og sikrer et stærkt fagligt niveau i hele teamet. Ambitionen er klar: At blive den førende M&A-aktør i vores markedsområde — og vi gør det gennem høj faglighed, ordentlighed og kompromisløs kvalitet.

Hvad vi tilbyder

  • Frihed under ansvar (den slags hvor vi faktisk mener det)
  • Et arbejdsmiljø, hvor vi forsøger at forstå dig, på en sådan måde, at vi kan spille dig bedst muligt ift. opgaver, ledelsesstil og teamkultur
  • En attraktiv lønpakke med fast løn og en succesbaseret bonusstruktur
  • Firmapensionsordning, sundheds- og tandlægeforsikring samt 6. ferieuge.

Profilering i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.

Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst, du skal arbejde i. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet hver dag.

 

Kan du genkende dig selv i opslaget? Så ser vi frem til at høre fra dig!

 

Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

 

Camilla B. Madsen

Recruitment Coordinator

TalentX

Tlf.: +45 5362 8226

Mail: camilla@talentx.dk

 

Søg stillingen

For at komme i betragtning til stillingen, skal du bare udfylde formularen herunder. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Hvad er dit fulde navn?*
Slip fil her eller
Maks. filstørrelse: 512 MB.

    TalentX er dataansvarlig for de oplysninger, du indsender gennem Gravity Form. Du accepterer, at vi registrerer og indsamler dine personlige oplysninger samt andet materiale i forbindelse med din ansøgningsproces. Vi kan dele dine oplysninger med vores medarbejdere, som er involveret i rekrutteringen, og tredjepart. Vi opbevarer dine oplysninger i op til 2 år. Når du indsender din ansøgning, accepterer og bekræfter du; at du har læst og enig i overstående, og at du giver samtykke af egen fri vilje til at vi må indsamle dine oplysninger.

    Andre stillinger

    Se vores kundecases og få indsigt i, hvordan TalentX hjælper virksomheder med succesfulde løsninger inden for talentudvikling, rekruttering og ledelse.

    Backoffice Customer Service søges til UNOX

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Nørresundby, Aalborg (Sæby indtil primo 2026)

    Salgskoordinator

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Skanderborg

    Revisor søges til Apacta

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Apacta, Aalborg

    IT-konsulent

    Timer: Fuldtid (mulighed for deltid)
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Aalborg

    Målrettet Sales Executive søges til Herodesk

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Januar 2026
    Arbejdssted: 100 % Remote

    Produkt- og indkøbschef søges til Eldorado

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Eldorado, Haderslev

    Account Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Aalborg

    HR-ansvarlig søges til Satellite Industries

    Timer: Fuldtid (eller deltid)
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Hirtshals

    Application Engineer

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Aalborg
    cross