Alle stillinger

Bogholder

Er du typen, der er grundig, fordi du ikke kan lade være med at tjekke efter? Tager du naturligt stort ejerskab, og er du skarp til at koordinere og planlægge? Har du det bedst, når der er styr på tallene, og du ved, at alt stemmer – helt ned til sidste øre?

Så skal du læse videre!

Vi er nemlig på udkig efter vores nye bogholder, som skal hjælpe os med at sikre, at tingene i økonomiafdelingen fortsat fungerer optimalt, og at vi som virksomhed har overblik og orden i økonomien – hver dag.
Timer: 30-37 timer
Tiltrædelse: August
Arbejdssted: Randers NV

Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!

  • Du er skarp til rutiner, til at sikre dine deadlines, og du bygger nemt struktur for dig selv og andre. Du oplever at du naturligt er meget detaljeorienteret, og du har ”orden i penalhuset”.
  • Når du har lavet en aftale, tager du 100% ansvar for den. Du føler et stort ansvar for at følge den til dørs, da du føler at dit gode ry afhænger af det.
  • Du er god til at sætte ting i system, og dine midler hertil er ofte regler og procedurer. Når andre følger disse, skabes der orden og balance i tingene. Du er derfor glad for systemer og struktur.
  • Du er god til at bevare dit og andres overblik. Du glemmer sjældent vigtige informationer, enten fordi de ligger dig på sinde, eller fordi du har noteret dem grundigt i dine systemer. Du er god til at planlægge og prioritere dine opgaver.
  • Du har let til smil og latter, og det smitter af på andre. Dit positive sind skaber en større tro hos andre, på at tingene nok skal gå. Du har ofte nemt ved at finde den positive vinkel.
  • Du er handlingsorienteret, for gennem handling kommer løsningerne. Når problemer opstår og andre kan gå i sort, smøger du ærmerne op og går i gang med at løse dem.


Dine ansvarsområder vil være:

  • Varetagelse og håndtering af kreditorfakturaer og betalinger
  • Finansbogføring; registrering og organisering af finansielle transaktioner og udarbejdelse af balance, resultatopgørelse og andre rapporter
  • Administration af medarbejdernes generelle medarbejderdata, rejseudgifter og løn i Proløn
  • Rettidig levering af alle skatteindberetninger i samarbejde med revisor

 

Hvad vi forventer af dig:

  • Du har erfaring inden for bogholderi, og du får energi af at løse opgaver inden for økonomi og administration.
  • Du har gerne erfaring med E-conomic (eller lignende) og lønadministration.
  • Du har styr på moms – også i EU og udlandet – og momsindberetninger.
  • Du har en relevant uddannelse inden for regnskab og økonomi.
  • Du taler og skriver dansk på professionelt niveau og engelsk på samtaleniveau.

 

Om Nordic Shop Solutions og teamkulturen

Nordic Shop Solutions er specialist i den håndværksmæssige indretning af detailbutikker, shop-in-shop løsninger, restauranter og messestande. Vores speciale knytter sig til den enkelte kundes krav og ønsker om at opnå et bestemt udtryk, der også er velfungerende. Hos os går elegant design og funktionalitet hånd i hånd. Nordic Shop Solutions stiller sine kompetencer til rådighed og sikrer løsninger, hvor der ikke er gået på kompromis med kvaliteten.

Vi ansætter folk, som vi stoler på, kan deres kram. Og det man ikke kan på forhånd, det lærer vi dem. Vi går ind for autonomi og for at skabe en hverdag, hvor man trives under det ansvar man har. Når man får energi af at løse sine opgaver, så oplever vi, at medarbejderne naturligt tager mere medansvar, og at kvaliteten altid er høj.

Kulturen hos os er en god blanding af en morgenhilsen ved kaffemaskinen, og et fælles drive om at levere service fra den øverste skuffe. Vi er både sociale og hårdtarbejdende, fordi vi mener man godt kan have det sjovt, imens man leverer 100%.

 

Profilering i rekrutteringsprocessen

I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.

Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst du skal arbejde i, her hos os. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet.

Kan du genkende dig selv i opslaget?
Så ser vi frem til at høre fra dig!

 

Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:

Camilla B. Madsen
Account Manager & Recruitment Coordinator
TalentX
Tlf.: 2826 6802
Mail: camilla@talentx.dk

 

Søg stillingen

For at komme i betragtning til stillingen, skal du bare udfylde formularen herunder. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

"*" indikerer påkrævede felter

Hvad er dit fulde navn?*
Slip fil her eller
Maks. filstørrelse: 512 MB.

    TalentX er dataansvarlig for de oplysninger, du indsender gennem Gravity Form. Du accepterer, at vi registrerer og indsamler dine personlige oplysninger samt andet materiale i forbindelse med din ansøgningsproces. Vi kan dele dine oplysninger med vores medarbejdere, som er involveret i rekrutteringen, og tredjepart. Vi opbevarer dine oplysninger i op til 2 år. Når du indsender din ansøgning, accepterer og bekræfter du; at du har læst og enig i overstående, og at du giver samtykke af egen fri vilje til at vi må indsamle dine oplysninger.

    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Andre stillinger

    IT-konsulent

    Timer: Fuldtid (mulighed for deltid)
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Aalborg

    Human Resources Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Odense (Hjallese)

    Application Engineer

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Aalborg

    Finance Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Odense (Hjallese)

    Senior Paid Social Specialist

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Lystrup, Aarhus

    Projektleder

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt (vi afholder løbende samtaler, og ansætter først når den rette er fundet)
    Arbejdssted: Aalborg

    Account Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: Hurtigst muligt
    Arbejdssted: Aarhus

    Salgskoordinator

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Skanderborg

    Account Manager

    Timer: Fuldtid
    Tiltrædelse: August
    Arbejdssted: Aalborg
    cross