Hvis du kan genkende dette, så er det dig vi leder efter!
- Du er skarp til rutiner, til at sikre dine deadlines, og du bygger nemt struktur for dig selv og andre. Du oplever at du naturligt er meget detaljeorienteret, og du har ”orden i penalhuset”.
- Når du har lavet en aftale, tager du 100% ansvar for den. Du føler et stort ansvar for at følge den til dørs, da du føler at dit gode ry afhænger af det.
- Du er god til at sætte ting i system, og dine midler hertil er ofte regler og procedurer. Når andre følger disse, skabes der orden og balance i tingene. Du er derfor glad for systemer og struktur.
- Du er god til at bevare dit og andres overblik. Du glemmer sjældent vigtige informationer, enten fordi de ligger dig på sinde, eller fordi du har noteret dem grundigt i dine systemer. Du er god til at planlægge og prioritere dine opgaver.
- Du har let til smil og latter, og det smitter af på andre. Dit positive sind skaber en større tro hos andre, på at tingene nok skal gå. Du har ofte nemt ved at finde den positive vinkel.
- Du er handlingsorienteret, for gennem handling kommer løsningerne. Når problemer opstår og andre kan gå i sort, smøger du ærmerne op og går i gang med at løse dem.
Dine ansvarsområder vil være:
- Varetagelse og håndtering af kreditorfakturaer og betalinger
- Finansbogføring; registrering og organisering af finansielle transaktioner og udarbejdelse af balance, resultatopgørelse og andre rapporter
- Administration af medarbejdernes generelle medarbejderdata, rejseudgifter og løn i Proløn
- Rettidig levering af alle skatteindberetninger i samarbejde med revisor
Hvad vi forventer af dig:
- Du har erfaring inden for bogholderi, og du får energi af at løse opgaver inden for økonomi og administration.
- Du har gerne erfaring med E-conomic (eller lignende) og lønadministration.
- Du har styr på moms – også i EU og udlandet – og momsindberetninger.
- Du har en relevant uddannelse inden for regnskab og økonomi.
- Du taler og skriver dansk på professionelt niveau og engelsk på samtaleniveau.
Om Nordic Shop Solutions og teamkulturen
Nordic Shop Solutions er specialist i den håndværksmæssige indretning af detailbutikker, shop-in-shop løsninger, restauranter og messestande. Vores speciale knytter sig til den enkelte kundes krav og ønsker om at opnå et bestemt udtryk, der også er velfungerende. Hos os går elegant design og funktionalitet hånd i hånd. Nordic Shop Solutions stiller sine kompetencer til rådighed og sikrer løsninger, hvor der ikke er gået på kompromis med kvaliteten.
Vi ansætter folk, som vi stoler på, kan deres kram. Og det man ikke kan på forhånd, det lærer vi dem. Vi går ind for autonomi og for at skabe en hverdag, hvor man trives under det ansvar man har. Når man får energi af at løse sine opgaver, så oplever vi, at medarbejderne naturligt tager mere medansvar, og at kvaliteten altid er høj.
Kulturen hos os er en god blanding af en morgenhilsen ved kaffemaskinen, og et fælles drive om at levere service fra den øverste skuffe. Vi er både sociale og hårdtarbejdende, fordi vi mener man godt kan have det sjovt, imens man leverer 100%.
Profilering i rekrutteringsprocessen
I rekrutteringsprocessen bruger vi talentprofiler. Du vil derfor i løbet af processen modtage et link til profilen.
Det handler ikke om at svare rigtigt eller forkert, men om hvorvidt din naturlige adfærd og dine styrker matcher den kontekst du skal arbejde i, her hos os. Du skulle helst gå hjem med armene over hovedet.
Kan du genkende dig selv i opslaget?
Så ser vi frem til at høre fra dig!
Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål, så kontakt venligst:
Camilla B. Madsen
Account Manager & Recruitment Coordinator
TalentX
Tlf.: 2826 6802
Mail: camilla@talentx.dk